31.1.2025. | 09:18
I.S.
Pregleda: 855
FOTO: Mlinar
Poznati lanac pekarnica Mlinar ponovno je pokazao svoju marketinšku kreativnost lansiranjem ponude nakon pobjede Hrvatske nad Francuskom pod nazivom “Hrvatska slavi, a croissant pada kao Napoleon!” Kampanja dolazi uz primamljiv popust od 31% na croissante, s obzirom na to da su naši rukometaši francuskoj zabili upravo 31 gol.
Na promotivnom plakatu ističe se legendarna slika Napoleona Bonapartea, koji ovom prilikom ne drži mač, već croissant, simbolizirajući “povijesni pad” cijene. Uz slogan “Jer pobjeda je najslađa kad miriše na svježi croissant”, kampanja humoristično spaja povijesne reference s gastronomskom ponudom.
Ova dosjetljiva marketinška poruka privukla je simpatije i pohvale korisnika na društvenim mrežama, koji su hvalili kreativnost i smisao za humor.
Mlinar je tako još jednom pokazao kako efektivan marketing ne mora biti dosadan, već može donijeti osmijeh na lica potrošača, istovremeno ih motivirajući na kupnju. Popust vrijedi ovog petka u Mlinar poslovnicama – prilika koju ni Napoleon ne bi propustio!