Istraživanje objavljeno u stručnom časopisu Neuropsychopharmacology pokazalo je da kofein može djelovati samo na ljude koji nisu na njega navikli. S druge strane, netko tko je navikao piti kavu svakoga dana, osjećat će se slabo i "bezvezno" kada je ne popije, tvrdi Peter Rogers, voditelj istraživanja koje je provelo britansko sveučilište u Bristolu.
Računa se da više od polovine hrvatskog stanovništva pije kavu redovito, prenosi portal MojDoktor.hr.