Od 1. siječnja minimalna plaća se povećava, evo za koliko
Kako je već ranije bilo najavljivano, raste iznos minimalne neto plaće.

Kako je već ranije bilo najavljivano, raste iznos minimalne neto plaće. Naime, Plenković je danas u saboru najavio da će od 1. siječnja minimalna plaća biti veća za 350 kuna. Točnije minimalna plaća raste s 3400 kuna na 3750 kuna, ako gledamo u eurima minimalna plaća će iznositi 500 eura neto.
Kako piše Index.hr, Plenković je najavio da će Vlada o podizanju minimalne plaće donijeti odluku u četvrtak. Naglašava kako tim značajnim povećanjem od 10,3% za 51.000 zaposlenih Vlada minimalnu plaću prvi put podiže iznad 50% prosječne neto plaće i iznad 60% neto medijalne plaće. Uz to je podsjetio kako je minimalna plaća prije pet godina iznosila 38% od prosječne plaće.
U Hrvatskoj se povećao broj zaposlenih za 51.000, a što je više nego prošle godine. Stopa nezaposlenosti, koja je prije pet godina bila na 13,3 posto, pala je u kolovozu na 7,3 posto.
Komentari
Učitavanje komentara…
Povezane vijesti

PLETERNIČKO NEBO SPASA: U Zagrebu predstavljena knjiga o herojskoj misiji iz 1992. godine
09. 11. 2026.
OPĆINA BRESTOVAC NASTAVLJA ULAGATI U NAJMLAĐE: Novo dječje igralište razveselilo mališane Vilić Sela
09. 11. 2026.81 GODINU ČEKALI NA TRAJNI SPOMEN: U Brodskom Drenovcu otkrivena ploča s imenima 27 mještana ubijenih u travnju 1945. godine
09. 11. 2026.
Događanja
- 11.11.Dobro si se oženio - Marko Dejanović StandUp Comedy show — Požega
- 14.11.Martinje & Okusi jeseni 2026. — Požega
Prognoza · Požega
Anketa
Koji je najveći problem slavonske poljoprivrede?