Među najboljim snimateljima: Tin radi s popularnim glazbenicima

Tin Majnarić
(FOTO: Iz priv. kol. T. Majnarića)

18.11.2014. | Aleksandar Grlić
Pregleda: 11360

"Zanimalo me sve vezano za produkciju videa. S prijateljima sa stručnog studija multimedije u Varaždinu sam krenuo raditi neke projekte i počeli smo snimati spotove. Dečki s kojim sam krenuo su kasnije otišli, a došla je Ivana Jurgec iz Požege. Snimali smo spotove za Fil Tilena, Cold Snap, Erica Mandanga, Stoku, Kandžiju... ", objašnjava 25-godišnji Pleterničanin Tin Majnarić kako je od skromnih početaka postao redatelj spotova za vodeća imena domaće urbane glazbe.

Prije dvije godine je uvršten među pet najboljih snimatelja na kreativnom festivalu "Sudnji dan". Za koprivnički hip-hop kolektiv RHS Coolektiv je režirao spot "Kap što prelijeva čašu" koji je uvršten među pet najšokantnijih spotova 2013. godine, a spot "Silent Killer" za varaždinski metal bend Cold Snap je nominiran za spot godine na ovogodišnjem "Split spot festivalu". Osim spotova snimao je razne koncerte i festivale. Tin će se uskoro iz Varaždina preseliti u Zagreb radi novog posla i ima velike planove.




- Najzanimljivije je bilo na snimanju zadnjeg spota Erica Mandanga "Naked Flame" čija premijera se može očekivati uskoro. To nam je najjači projekt i najkompletniji spot do sada. Najviše volim nove izazove i rad s novim ljudima, putovanje na mjesta snimanja. To je glavni motiv i izazov jer svako je snimanje drugačije i nikad ne znaš što ti se može dogoditi. Uvijek pokušavaš izvući maksimum iz ljudi s kojima radiš i uvjeta u kojima radiš - rekao nam je mladi filmaš.




- Snimanje tri-četiri minute spota zna potrajati i više od dva mjeseca. Sve krene od dogovora s klijentima. Pitamo ih za njihove želje, koju tehniku žele. Slušam stvar, prema tome vizualiziram svoje ideje. Po tome pišem sažetak radnje. To predlažem klijentu, kad mi ga on odobri, pišem scenarij i pravim "storyboard" koji je neki stripovski prikaz svakog kadra. Onda radim organizaciju lokacija, iznajmljivanja rasvjete, opreme i dodatnih ljudi. Onda slijedi snimanje i nakon toga montaža.



- Dok snimaš "evente", samo čekaš prave trenutke da uloviš najbolju emociju. Nema ponavljanja i to je poseban izazov. Tako smo radili na "Love Week-u" na Zrću, "Špancirfestu", "Ferragosto Jamu", na "Bazenima energije" u Sloveniji i raznim drugim događanjima. Većinu stvari snimamo u duljem periodu jer sve organizacije imaju više takvih priredbi koje se ponavljaju. Trenutačno radim na dva spota, a u daljnjim planovima imam snimanje adaptacije jedne poznate predstave u dugometražni film. To ću raditi u koprodukciji kao dio veće produkcijske ekipe - ispričao nam je Majnarić.

Cijene spotova spušta neprofesionalna konkurencija pa nije lako uspjeti, no Tinu pomaže kvaliteta koja donosi preporuke i činjenica da radi ono što voli.



- Radili smo i spotove gdje su budžeti bili nikakvi. Ima puno ekipe koja kupi kameru za par tisuća kuna ili misli da s mobitelom i bez režije može nešto snimiti iako to "nema veze s vezom". Danas je vrlo lako spojiti tih par snimki jednostavno to objaviti to na YouTubeu i reći da imate spot. To je dovelo do velikog snižena kriterija. Dolazi do toga i da televizijske kuće u Hrvatskoj vrte loše, neprofesionalno producirane spotove.

- Iskreno, nisam toga puno konkretno naučio na fakultetu. To nije najbitnije. Puno više znači vlastito istraživanje. Najbitnije je, kao i u svakom drugom poslu, da to voliš i da ti je zanimljivo. Samim time se i trudiš raditi bolje. Ako si dovoljno uporan, bit ćeš uspješan. Nema druge filozofije - ustvrdio je Tin na kraju.



Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Podržavate li porez na nekretnine?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI