25.11.2014.
Lidija Galić
Pregleda: 12653
Ovako danas izgleda na dionici Požega - Pleternica
(FOTO: Anđelko Banović)
"Nije riječ o loše odrađenom poslu, nego o vremenskoj situaciji koja nas je pogodila tijekom radova", tvrdi Nikola Turčić, vlasnik tvrtke GPP Mikić iz Omišlja koja je izvodila radove presvlačenja sloja mikroasfalta na državnoj cesti D38, dionicama od Dervišage do Viškovaca i od Novog Sela do Brestovca, oko koje se posljednjih dana digla poprilična prašina.
- Postavili smo prvi sloj mikroasfalta i 12 sati nakon toga pala je kiša. Zbog toga je došlo do oštećenja koja ćemo sanirati čim nam to vremenske prilike dozvole. Ove godine to sigurno neće biti jer je za postavljanje mikroasfalta potrebno sunčano vrijeme i temperature iznad 10 stupnjeva. Povukli smo se s tog terena jer imamo radove na drugim mjestima, ali ćemo štetu sanirati - rekao nam je Turčić u telefonskom razgovoru.
Posao nije dovršen
Na upit o čijem će trošku to biti, rekao je da će trošak snositi sama tvrtka te da je riječ o stotinjak tisuća kuna za navedenu relaciju. Kako doznajemo, Hrvatske ceste su ugovorile posao vrijedan oko 6 milijuna kuna s tvrtkom GPP Mikić za područje cijele istočne Hrvatske.
- Na dionici kod Pleternice nismo uspjeli u potpunosti završiti posao, odnosno nanijeti i drugi sloj mikroasfalta, već samo na pojedinim mjestima. Te smo radove obavili tijekom subote, a već u nedjelju je temperatura pala i počela je padati kiša - pojašnjava dalje Turčić.
Vozači su krivi za frcanje kamenja
- Počistili smo sve što se pomesti dalo. Oni vozači koji su se žalili da su im kamenčići frcali po automobilu, nisu u pravu. Da su poštivali prometnu signalizciju koja je bila postavljena, to im se ne bi dogodilo kao ni slučajevi da se dva automobila iz suprotnih pravaca nađu na pola gradilišta. Bila je policija i utvrdila da je sve bilo po propisima - prokomentirao je kratko pritužbe vozača koji su se javljali i u našu redakciju.
Kad strojevi GPP Mikić ponovno dođu u pleternički kraj, na postojeći će sloj asfalta nanijeti novi, završni sloj, a prema Turčićevim riječima radi se o asfaltu koji značajno povećava hvatljivost kolnika odnosno smanjuje mogućnost proklizavanja automobila.