HŽ poziva ’Vlakom na more’: U Požegi se karte nisu mogle kupovati danima jer je blagajna bila zatvorena radi bolovanja

HŽ poziva da na more putujete vlakom: U Požegi se karte nisu mogle kupovati jer je blagajna bila zatvorena radi bolovanja
(FOTO: Google Earth/ 034 portal)

15.7.2025. | 20:27 | Redakcija 034
Pregleda: 4812

Usred turističke sezone, kada željeznički promet reklamira linije prema moru i poziva putnike da putuju udobno i sigurno vlakom, jedan se putnik iz Požege našao u gotovo apsurdnoj situaciji: nije mogao kupiti kartu za vlak jer blagajna nije radila.

Riječ je o vlaku “Dalmacija” koji prometuje 7. srpnja 2025., u srcu sezone kad su gužve i pojačan interes putnika očekivani. Putnik koji nam se obratio opisuje da mu je na blagajni željezničkog kolodvora u Požegi rečeno kako blagajna trenutno ne radi jer je zaposlenik/ca na bolovanju i da kartu jednostavno kupi u vlaku.

Problem je, međutim, što za taj vlak vrijedi obavezna rezervacija sjedala ili postelje, osobito za spavaća kola. Putnik pita: “Kako da kupim kartu s rezervacijom za Split u samom vlaku? Ako želim spavaća kola, trebam unaprijed rezervirati mjesto, a to nije moguće bez blagajne ili mrežne prodaje koja to ne podržava za taj polazak.”


Posebno je frustrirajuće, navodi, to što se sve događa upravo u špici sezone kad bi sustav trebao biti spreman. “Postavlja se pitanje kako blagajna može biti ‘na bolovanju’? Zar ne postoji nitko tko bi je mijenjao? Turistička sezona je počela, a putnik ne može kupiti kartu za more,” piše nezadovoljni putnik.


Putnik, koji više od 15 godina koristi vlak za putovanja na more, ističe i dugotrajan problem: “Svake godine ista priča – djelatnik u Požegi ne zna izdati kartu za spavaća kola ili se pojave ovakve situacije kad nitko ne radi.”

U privitku svoje poruke poslao je i fotografiju službene obavijesti na kolodvoru kojom se putnike informira da blagajna ne radi te da kartu kupe kod konduktera. No za vlak s obaveznom rezervacijom to jednostavno nije dovoljno.



Putnik zaključuje kako prvi put ovako javno iznosi svoje nezadovoljstvo i moli da se ova pritužba anonimno objavi, nadajući se da će nadležni reagirati i omogućiti ono što bi trebalo biti najosnovnije – kupnju karte za vlak u sezoni kada se upravo takvo putovanje najviše promovira.

Mi ćemo dodati da je više nego sramotno da državna tvrtka koja je monopolist i dugogodišnji gubitaš, dakle plaćeni su direktno od poreznih obveznika, nisu u stanju organizirati neometani rad u gradu koji je ipak županijsko središte.






Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Idete li nedjeljom na sv. misu?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI