Vino
(FOTO: bigstock)
Javni natječaj za podnošenje prijava za dodjelu sredstava iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019.-2023. za mjeru Promidžba vina na tržištima trećih zemalja i Informiranje u državama članicama bit će objavljen krajem studenog 2020. godine, objavila je Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.
Više infomacija o Javnom natječaju možete pronaći ovdje.
Kako pojašnjavaju, korisnici mjere Promidžba i Informiranje su stručne organizacije uključene u sektor vina, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije uključene u sektor vina, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna, privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina.
"Privatna poduzeća (fizičke ili pravne osobe) registrirana za proizvodnju vina prihvatljivi su korisnici samo u mjeri Promidžba. Javno tijelo ne smije biti jedini korisnik potpore u mjeri Informiranje", napominju.
Prihvatljivi troškovi za mjeru Promidžba su:
-objavljivanje reklama u medijima (tisak, televizija, radio, internet, društvene mreže)
-ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodajeulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemaljaulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja teadministrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.
Prihvatljivi troškovi za mjeru Informiranje su:
-informativne kampanjesudjelovanje na događanjima, sajmovima i izložbama od nacionalnog značaja ili od značaja za Europsku unijuoglašavanje u medijima na tržištu država članicaizrada i distribucija informativnih materijala za tržište država članica iadministrativni troškovi i troškovi osoblja korisnika.
Informativne aktivnosti su prihvatljive ako se provode u okviru:
-informativnih kampanja koje se mogu provoditi u institucijama, a mogu biti i audio-vizualne idogađaja, sajmova i izložbi koje okupljaju barem sudionike iz države članice na koju se projekt odnosi i na kojima korisnik sudjeluje, u vidu informativnih štandova ili organiziranja konferencije.
izvor: www.agroklub.com