04.11.2011.
Vjeran Blašković
Pregleda: 12441
Logo Gimnazije na izložbi Hiiibrand 2010. predstavljen je plakatom
(FOTO: Hiiibrand/Facebook)
Na velikom međunarodnom natječaju za dizajn Hiiibrand 2010. održanom u Kini, logo požeške Gimnazije uvršten je među 352 najbolja rješenja te će biti predstavljen na izložbama u sklopu natječaja. U kineskom gradu Hangzhou do 15. studenoga traje druga od četiri izložbe koje se postavljaju na sveučilišnim centrima za dizajn i umjetnost.
Na Hiiibrand 2010. natječaj bilo je prijavljeno više od 4000 profesionalnih grafičkih rješenja iz 60 zemalja. Iz Hrvatske je bilo prijavljeno šest radova, a jednu od nagrada odnijela je zagrebačka agencija Bruketa & Žinić. Internacionalni žiri koji je ocjenjivanje radova obavljao 4 mjeseca činili su dokazani profesionalci, a Hrvatsku je predstavljao dizajner Boris Ljubičić.
Ova vijest za Požegu još je značajnija jer je cjelokupno grafičko rješenje - od ideje do realizacije - nastalo u požeškoj marketinškoj agenciji Točka. Odgovoran za cijelu priču je dizajner Denis Treskanica, poznatiji po nadimku doktor dizajna.
Pitali smo ga je li on stvarno doktor dizajna? Uvrštenje na izložbu Hiiibrand u Kini potvrđuje da su ga prijatelji s razlogom tako prozvali.
- Kinezi su tako rekli, ja im vjerujem. Još da su poslali koju putnu kartu da odemo na izložbu bilo bi još bolje, našalio se Treskanica te nam ispričao što predstavlja osmišljeni logo.
- Rješenje je nastalo na predlošku starog gimnazijskog pečata. U Gimnaziji su željeli moderan dizajn koji će biti naslonjen na dugu tradiciju i baštinu škole. Tako smo poruku izrazili otvorenim dlanom na kojemu je zrno žita, što simbolizira osnovnu funkciju obrazovne institucije - predaju znanja.
Momci iz Točke već su prijavili nove radove za natječaj Hiiibrand 2011. koji je u tijeku. Agencija Točka potpisuje i internetske stranice Gimnazije koje je časopis Bug u Weboteci ocijenio čistom desetkom.
Plakat koji je izložen u sklopu izložbe Hiiibrand 2010.