16.03.2014.
Promo
Pregleda: 35063
Cecilija
(FOTO: Anđelko Banović)
Cecilija Balikić Rudić, voditeljica "Slavonskog veselja", najgledanije emisije na Osječkoj televiziji, sve je popularnija i kao pjevačica. Iza sebe ima mnogo zapaženih hitova, postala je zaštitno lice Color trgovine, a publika ju je odlično prihvatila i na nastupu tijekom snimanja HRT-ove emisije "Lijepom našom" u Grabriku. Tom smo prilikom s njom razgovarali o novom albumu koji priprema i o njezinim daljnjim planovima.
* Kako gledate na činjenicu da ste sve popularniji?
- Ne bih rekla da sam popularna, prije poznata, jer kroz voditeljski posao ulazim u mnoge domove kroz male ekrane pa se na taj način češće spominjem među ljudima. Isto tako, smatram da uvijek nakon naporonog rada i uloženog truda dolaze rezultati, ali najvažnija je predanost i iskrenost koju publika traži. Publiku se ne može kupiti niti prevariti jer oni znaju i osjećaju iskrenost.
* S obzirom na sve veću popularnost i interes javnosti, imate li prateći band s kojim nastupate i planirate li uskoro raditi na taj način?
- Za sada samo nastupam povremeno s Tamburaškim sastavom Fijaker s kojima je suradnja definitivno interesantna i vrlo dobro upotpunjujemo jedni druge u smislu glazbe i interpretacije pjesama. Pubilika je tom suradnjom oduševljena isto kao i mi. Prateći bend zasad nemam niti pored svih obaveza planiram formirati iako imam dosta ponuda.
* Najavljuje se da uskoro izlazi vaš novi album. Kada bi trebao izaći?
- Da, album je u završnoj fazi, još se trebaju završiti pojedini aranžmani. Moram istaknuti da na albumu radi tim vrhunskih profesionalaca, u diskografskoj kući Campus kod Miroslava Škore koji ujedno i potpisuje neke od pjesama, zajedno s mojom dragom i velikom prijateljicom Zorom Šutalo koja potpisuje najveći broj pjesama i koja će kao tekstopisac biti veliko iznenađenje, kako za ljubitelje dobre glazbe, tako i za glazbenu struku. Svakako bih još istaknula i zahvalila se Ivici Muratu koji je svaku našu ideju sproveo u djelo. Album bi trebao izaći sredinom ljeta, ali o tome ćete biti svakako još obaviješteni.
* Možete li nam otkriti naziv barem jedne pjesme s albuma?
- Ne mogu više dočekati da predstavim sve pjesme, ali bih izdvojila svakako moje favorite, a to je pjesma simpatičnog naziva "Dika mornar", "Gradska tema", “Ti si moje drugo ja” iako sve su prekrasne i meni svaka ono nešto. Ukupno će biti prema sadašnjem planu 14 pjesama na albumu.
* U kojem je glazbenom izričaju album? Je li to nešto što smo imali prilike već čuti ili se radi o nečemu posve drukčijem?
- I dalje sam ostala vjerna tamburici, ali smo otišli korak dalje i tako tamburu začinili instrumentima koji daju posebnu energiju i posebnu čar pjesmama, pa smo tako u jednoj pjesmi spojili tamburicu i saksofon, rezultat je sjajan. U jednoj prekrasnoj baladi kroz koju plaču tamburice povremeno zaplače i harmonika, zaista uhu vrlo ugodan spoj. Dakle, pravac koji se do sada pokazao kao jako dobro prihvaćen od strane slušatelja. Svaka pjesma ima svoju priču u kojoj se svako može prepoznati i svaka je posebna na svoj način, što aranžmanski, što interpretacijski. Sve u svemu, htjeli smo jedan kvalitetan album i ja vjerujem da će privući mnoge dobne skupine od najmlađih do starijih jer zaista i ima za svakoga ponešto.
* Kako komentirate da je glazbeni show Slavonsko veselje postao jedan od najgledanijih emisija tamburaške glazbe?
- Objašnjenje je vrlo jednostavno, to su emisije koje u sebi sadrže upravo ono što ljudi vole i cijene. To je prije svega prirodnost i nenametanje pojedinoga nego gledatelji sami kreiraju emisiju svojim javljanjima uživo, svojim komentarima kojima se postiže odlična interaktivnost, a to je upravo ono što se traži i što ljudi vole.
* Kako komentirate nastup u Požegi na Lijepoj našoj? Po reakcijama publike može se zaključiti da ste odlično prihvaćeni...
- Da, istina je. Kad sam se davne 1998. pojavila kao debitantica s pjesmom "Šic, šic macane", već je tada započela ljubav između mene i požeške doline. Požežani i cijela Hrvatska se zaljubila u tu pjesmu jer je to bila neka vrsta prvoga ženskog bećarca. Na tu sam pjesmu jako ponosna i sretna što je baš moja.Tako da prihvaćanje od strane publike u Grabriku u emisiji Lijepom našom nije izostalo, kao ni s jednim nastupom dosad pred požeškom publikom kojoj se zahvaljujem i ovim putem.
* Prošle godine ste nastupili s pjesmom Bećaruša za koju ste snimili i videospot u požeškoj dolini. Ta je pjesma prema svim statistikma najemitiranija u svim medijima. Jeste li zadovoljni uspjehom koji je pjesma postigla?
- Da istina je. Pjesma se nalazila na vrhu svih top lista. Jako sam ponosna što je bila dugo broj jedan na top listi HRT–a, u emisiji Ritam šokadije, na radiopostajama: Vukovar, Slatina, Orahovica, D. Miholjac i drugima, da sad sve ne nabrajam. Trenutačno se još uvijek nalazi na prvome mjestu u Đakovu pa se ovim putem zahvaljujem svima koji su glasali. Ima i jedna zanimljivost vezana za “Bećarušu”, pjesma je bila hit dana na radiju u San Franciscu, a i Google analitika svjedoći da je obišla cijeli svijet, što zaista smatram velikim uspjehom, kako za mene tako i za moj tim.
* Nadate li se nekoj od nagarada za pjesmu Bećaruša?
- Ne nadam se. Ja i moj tim smo nagradu već dobili od publike samim time što je pjesma najvrćenija i odlično prihvaćena. Iako ne bi smetalo ni priznanje od struke.
* Planirate li nastupiti u Požegi na festivalu s obzirom na prošlogodišnju uspješnicu Bećarušu i nezaboravnu pjesmu Šic šic macane koje su se iznjedrile s istog?
- Bilo je s Požeškog festivala više mojih uspješnih pjesama, zaboravili ste na “Boli me boli” i “Ko se ljubavi napije" koje su isto tako dobro prihvaćene. Planova je puno za ovu godinu kad je riječ o nastupima na festivalima, a sada je vrijeme za planirati pa ćemo vidjeti.
* Kako se snalazite kao zaštitno lice u predstavljanju Color trgovine?
- U prvom redu, ponosna sam i drago mi je što predstavljam tako jednu veliku i uspješnu tvrtku. To je jedno vrlo dinamično poslovno okruženje u kojemu se na tjednoj razini predstavljaju novi proizvodi i brandovi što Color trgovina ima u svojoj ponudi. Radi se o radijskim i tv reklama koje snimamo na radio postajama i u televizijskim studijima, što zna biti poprilično zahtjevno. Nastojim uvijek našim kupcima prezentirati najnovije ponude, akcije, događanja i zanimljivosti iz Color trgovine.
- Ono što je aktualno, ove godine se slavi 30 godina Color grupacije. To je respektabilni broj godina poslovanja kojim se malo tko može pohvaliti. Color grupacija je nastala iz Color emajla i danas sadrži: Color emajl, Color transport, Color trgovinu i Color fire tvrtku u Njemačkoj. Sada smo u velikim organizacijskim pripremama proslave jubilarnih 30 godina uspješnog poslovanja. U cijelu proslavu ćemo uključiti sve članice Color grupe, a posebno ćemo se orijentirati prema našim kupcima kroz Color trgovinu i brojne pogodnosti koje mogu očekivati.
* I za kraj, kako uspijevate održati balans između uspješne poslovne karijere i obitelji, budući da ste majka troje djece i supruga, a imate sve uspješniju poslovnu karijeru?
- To je svakako određivanje prioriteta, dobra organizacija i podrška koju imam od mojih najmilijih. Daju mi snagu i volju da u svemu ustrajem.