29.09.2017.
Promo: I Dream
Pregleda: 21641
Naslov slike
(FOTO: I)
Zašto I Dream? Ima li naziv neko značenje? Najčešća su pitanja koja mi postavljaju prijatelji, poznanici i rodbina posljednjih mjeseci od kako sam otvorila privatnu tvrtku za organizaciju raznih događanja. Dugi niz godina se ta ideja razvijala u mojoj glavi i uz mnoge otpore, "podršku okoline" koja je bombardirana informacijama o krizi, padu BDP-a, iseljavanju mladih i lošoj poduzetničkoj klimi svakodnevno su se tresli temelji moga sna. Ipak sam se, bez obzira na sve, u proljeće prošle godine odlučila registrirati tvrtku i moja ideja je od sna postala stvarnost. Na samom početku sam zapela na imenu tvrtke jer sam o svemu jako puno razmišljala, osim o tome kako nazvati tvrtku. Kako još uvijek nisam mogla vjerovati da se moj san pretvara u stvarnost, tako je došlo i do tog famoznog I (Irenin) Dream (san) ili jednostavno, svima odgovorim da "sanjam"…
Još kao maloj djevojčici mi je najdraža igra bila organizacija koncerata i vjenčanja s prijateljicama kod bake i djeda u dvorištu. Već tu sam uvidjela velike probleme u organizaciji jer je najteže bilo pronaći mladoženju među populacijom mojih sedmogodišnjih vršnjaka. S publikom na koncertima pak nismo imali problema jer se uvijek našao pokoji prolaznik koji se u šetnji sokakom u Nurkovcu zaustavio poslušati koji od novih hitova Magazina i Novih fosila. Uvijek sam rado išla na vjenčanja, plesala, pjevala i zabavljala se, a najdraže mi je bilo gledati mladenke u prelijepim vjenčanicama koje su i tjednima nakon vjenčanja bile glavna tema mojih misli i razgovora.
Tijekom odrastanja, moja strast za lijepim haljinama, cvijećem, aranžmanima, ukrasima, uređenim interijerima i eksterijerima je sve više i više rasla. I sama sam ponekad znala biti izluđena od stresa i napetosti oko organiziranja svog vlastitog rođendana, da ne spominjem svog vjenčanja, i razumijem kako se naručitelji naših usluga osjećaju kad trebaju nešto organizirati, a ne znaju ni kako započeti. Svi organizirani rođendani, domjenci, obljetnice, djevojačke zabave, pa i oni tužni rastanci s dragim osobama koje sam organizirala u krugu obitelji i prijatelja su me sve više usmjeravali na put da bi organizacija događanja mogla od hobija postati moj posao.
Danas, godinu dana nakon otvaranja tvrtke i od organizacije proslave prvog rođendana mogu reći da nema ništa ljepše od osjećaja sreće koji me ispuni nakon što vidim razdragana i vesela lica djece koja dolaze u tematski uređen ambijent s njihovim najdražim likovima kako bi sa svojim najbližima i prijateljima proslavila rođendan.
Moja do sada najvažnija poslovna odluka je bilo zapošljavanje sestre u tvrtku pa sad pomalo već možemo reći da ova priča poprima predznak obiteljskog posla. Uvijek sam sa sestrom željela provoditi više vremena, a suradnja na zajedničkim projektima mi je to omogućila. Uvijek se mogu osloniti na njenu kreativnost u iznalaženju raznovrsnih rješenja u području definiranja teme događanja, a njena preciznost u obavljanju i najjednostavnijih zadataka našu uslugu uvijek diže stepenicu više.
Često sam u razgovoru sa svojim prijateljima dobila dojam kako je organizacija rođendana, djevojačke zabave ili vjenčanja, sve samo ne zadovoljstvo i sreća. Prvo o čemu krene priča je stres, nervoza, nedostatak financija, prostora i ideja. Naravno, svjesna sam da nas je takvom mišljenju doveo užurbani način života i dostupnost svega gdje god se okrenemo. Jako sam nesretna jer onda svoje najljepše trenutke u životu ljudi niti ne stignu proživjeti na način kako bi trebali, nego sve postaje problem. Koga pozvati? Koliko ljudi možemo ugostiti u nekom prostoru? Koliko će nas to stajati? Gdje naručiti kolače? Gdje pronaći smještaj za goste? Kako odrediti temu rođendana? Kako urediti prostor? Koje boje cvijeća složiti na stolove? Samo su neka od pitanja kojima pokušavamo pronaći odgovor.Da sve ovo navedeno ne bi bio problem i da bi ljudi mogli uživati i opušteno se zabavljati na svojim zabavama, postoje upravo organizacijski timovi kao što je naš, koji će onaj mučniji i stresniji dio oko same organizacije sa zadovoljstvom odraditi.
Svaka organizacija događanja, proslava, vjenčanja, rođendana, djevojačkih, momačkih i maturalnih zabava, obljetnica, domjenaka zahtjeva prije svega vrijeme za osmišljavanje i razradu cijelog događanja, pronalaženje adekvatnog prostora, dobavljača hrane i pića, slastica, torte, kolača. Osmišljavanje igara, kako bi se sudionici zabave što više uključili i osjećali dijelom događanja. Tu je često uključena animacija, fotograf, glazbenici, zabavljači i ljudi koji se bave nekim specifičnim vještinama, a sve u svrhu da proslava bude zapamćena i da na njoj posjetitelji uistinu nešto i dožive.
U ovih nekoliko mjeseci rada smo uspjeli razuvjeriti naše klijente u tome kako si organizaciju nekog događanja, kao što je dječji rođendan ili krštenje djeteta, mogu financijski priuštiti samo ljudi koji su dobrostojeći. Neki naši rođendani su organizirani za samo nekoliko stotina kuna. Uz dobro pogođenu temu, lijepo dekoriran prostor, hrpu balona, suradnju s roditeljima oko pripremanja hrane i pića, rođendan u dječjoj sobi može postati tulum za pamćenje.
Najčešće nam naši klijenti postavljaju upite o cijenama naših usluga i gotovo svakodnevno radimo ponude. Da bi se neko događanje moglo organizirati potrebno je definirati nekoliko stvari. Najbitnije su: broj uzvanika, prostor u kojem će se proslava održati i budžet kojim se raspolaže. Na temelju tih nekoliko stavki naš tim radi idejno rješenje i ponudu koju prezentiramo naručitelju. Daljnja realizacija projekta je u našim rukama, a našim klijentima ostaje vrijeme da se lijepo odmore, dotjeraju i dođu na zabavu.Naručiteljima naših usluga sugeriramo da sebi poklone dragocjeno vrijeme, kojega danas više nitko nema dovoljno, a ne može ga kupiti. Posao organizacije i koordinacije prepustite stručnom timu I dream-a kojemu je to posao, a događaju koji obilježavate dajte pravi smisao i neka on uistinu nikome ne bude na teret.
Posjetite nas na idream.hr!