Timon
+22°C
+23
+23
+23
+22
+23
+22
+22
+24
+25
+27
+28
+29
+29
+30
+31
+31
+31
+30
+27
+26
+26
+26
+25
+26
Sáb
+31°C
+22°C
+26
+25
+24
+24
+23
+23
+22
+24
+25
+27
+28
+28
+29
+29
+30
+31
+31
+30
+27
+26
+25
+25
+25
+25
Dom
+31°C
+22°C
+24
+23
+23
+23
+22
+22
+22
+23
+25
+27
+28
+29
+29
+30
+31
+32
+31
+30
+29
+28
+27
+27
+26
+26
Seg
+32°C
+22°C
+25
+25
+24
+24
+25
+25
+26
+26
+27
+28
+28
+29
+30
+31
+32
+33
+32
+31
+30
+28
+27
+26
+26
+26
Ter
+33°C
+24°C
+25
+25
+24
+24
+25
+25
+26
+27
+27
+28
+29
+29
+30
+31
+32
+33
+32
+31
+30
+29
+28
+27
+26
+26
Qua
+33°C
+24°C
+25
+25
+25
+24
+25
+25
+26
+27
+27
+28
+29
+29
+30
+31
+32
+32
+31
+30
+30
+29
+28
+27
+26
+26
Qui
+32°C
+24°C
+26
+25
+25
+24
+25
+26
+26
+27
+28
+28
+29
+30
+30
+31
+32
+33
+32
+31
+30
+29
+28
+27
+26
+26
Sex
+33°C
+24°C
+25
+25
+24
+23
+24
+25
+26
+27
+28
+28
+29
+30
+31
+31
+32
+33
+32
+31
+30
+29
+28
+27
+26
+26
+25
+25
+24
+24
+24
+25
+26
+26
+27
+28
+29
+30
+30
+31
+32
+33
+32
+31
+30
+29
+28
+29
+27
+28
+27
+26
+25
+26
+26
+26
+27
+27
+28
+30
+30
+31
+31
+32
+33
+34
+33
+33
+31
+31
+29
+30
+28
+30

POŽEGA- novi vizualni identitet grada

28.3.2018. | 10:59

M.B.
IZVOR: S.P.

Pregleda: 5024

NOVO

Inovativni ’Rootooss’ osvojio Ecotropheliju: Studenti FTRR-a kreirali hranu budućnosti!  
Požega: 37-godišnjak s 2,52 promila upravljao osobnim automobilom
Obavijest poljoprivrednim gospodarstvima s područja grada Požege
4. Memorijalni malonogometni turnir ’Tomislav Begović Bruder’ održat će se u subotu, 21. 06. 2025. na Sportsk
Upisi u Školu plivanja Požeškog športskog saveza bit će u petak, 20. lipnja 2025. s početkom u 12,00 sati preko on line aplikacije
Spomen na poginule požeške branitelje u crkvi sv. Lovre
Još jedan spin: U Komunalcu Požega podignuli koeficijente određenim zaposlenicima, Glavić najavio smanjenje, ali se na kraju nije ništa dogodilo?
Izvori budućnosti: Daroviti umovi u potrazi za čistom energijom
Na cesti između Alilovaca i Požege upravljala vozilom brzinom od 160 km/h
Zagrađe u lipnju postaje epicentar zabave i sporta: Stižu Grupa Estrada i malonogometni turnir

Brda i doline
(FOTO: TZ Požega)

28.3.2018. | 10:59 | M.B.
IZVOR: S.P.
Pregleda: 5024

Grad Požega u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Požege s ponosom predstavlja novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavni branding Požege kao turističke destinacije.

Riječ je o prvom projektu takvog opsega u Slavoniji s obzirom na opseg cjelovitog brandinga kroz strateški orijentirana kreativna rješenja unutar kreativne strategije te seta principa u dizajnu i pisanju primjenjivih na sve buduće turističke materijale grada, ali i primjenu strategije na logotipe i slogane svih gradskih manifestacija.




Jedan od prvih primjera primjene kreativne strategije mogao se vidjeti u logu, sloganu i na plakatima ovogodišnje proslave Grgureva – Dana Grada. Iako su vizualni identitet i slogan Požege definirani, kroz čitavu 2018. čeka nas sustavna primjena strategije na logotipe i slogane svih većih gradskih manifestacija.


Branding rješenje sadrži još osnove komunikacijske strategije i nastupa u medijima te dizajnerske prijedloge niza materijala, od tiskanih oglasa i billboarda do naslovnice knjiga i brošura, setova uredskog materijala i brojnih promotivnih artikala.



Kako bi projektu osigurali univerzalnost i primjenjivost u svim prilikama i sa svim suradnicima, kreiran je i prvi Priručnik osnovnih grafičkih standarda vizualnog identiteta Požege kao turističke destinacije.

Iza ovih, ponekad tehničkih termina iz područja brandinga i oglašavanja stoji prvi sustavni branding jedne turističke destinacije na istoku Hrvatske. Požega je tako po prvi put dobila jedan izniman resurs i rijetku vrijednost u sadašnjoj i budućoj promidžbi domaćim i stranim turistima.

U ovoj uzbudljivoj i za turizam grada strateški iznimno važnoj avanturi posebno smo ponosni što su autori kreativnih rješenja domaći kreativni dvojac iz Candypepper studija s višegodišnjim iskustvom u oglašavanju.

BRDA & DOLINE

Požega danas nudi modernu turističku ponudu s fokusom na tri glavne kategorije usluga:

1. aktivni odmor jedinstven u regiji

2. gastro ponudu po ukusu nove generacije

3. živu i bogatu suvremenu kulturu

Ideja koja ih sve povezuje: Brda&Doline, novi slogan.

Novi brending komunicira:

1. jedinstvene vizure Požege

2. bogatstvo & raznolikost povijesti, ljudi, običaja

3. sva tri ključna aspekta Požege kao turističke destinacije

Projekt brandinga grada je velika vrijednost zbog toga što je smatramo ulaganjem u turističku infrastrukturu koja će ostati dugi niz godina iza nas.

Grad Požega ulaže mnogo u biciklističke i pješačke rute, a cikloturizam je jedan od prioriteta u razvoju turizma sa stalno novim ulaganjima u infrastrukturu i promidžbu. Ono što aktivni odmor u Požegi čini posebnim, jedinstven je spoj slavonske ravnice i gora koje okružuju grad, uz blizinu Papučkog masiva i Parka prirode.



Uz cijenjena vina odnjegovana u gotovo idealnim geografskim uvjetima, grad je u posljednjem desetljeću zahvatila prava gastro-revolucija. U Požegi je kreiran koncept Muzeja u loncu, koji se proširio cijelom Slavonijom, a cilj mu je sačuvati i ponovno ponuditi posjetiteljima zaboravljene slavonske delicije. Požeška „gastro revolucija“ ne bi bila ista bez svojih piva. A kao nešto slatko za kraj, ne smijemo zaboraviti Požega je i dalje grad čokoladE, u kojem neće nedostajati novih kreacija za ljubitelje te fine slastice.

Nadimak „Slavonska Atena“, koji je Požega stekla u 17. stoljeću danas je primjereniji no ikad. Požega je domaćin međunarodnog jednominutnog filma, organizator Ljetne škole znanosti koja je ugostila nekoliko dobitnika Nobelove nagrade, regionalni centar obrazovanjau klasičnoj, jazz i suvremenoj glazbi, grad čija kviz scena je među najjačima u Hrvatskoj… i još mnogo toga što će mudre glave znati cijeniti.



Možemo zaključiti da moderni branding Požege u prvi plan iznosi nove i suvremene i urbane sadržaje koji čine današnji grad. Bogatstvo tih sadržaja ponekad je potpuno iznenađujuće i odaje dojam mnogo većeg i bogatijeg mjesta. Požega je mali grad koji nudi sadržaje većeg grada. Tradicionalno mjesto koje se sve više modernizira. Sadašnjost koja je iz prošlosti zadržala ono najbolje: široku slavonsku dušu, gostoljubivost i umijeće življenja po mjeri čovjeka. Polagano, opušteno, po slavonski…



Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Hoćete li izaći na drugi krug lokalnih izbora u Požegi?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI