COVID potvrda
(FOTO: europarl.europa.eu)
Primili ste obje doze COVID cjepiva, ali niste uvedeni u sustav? Da moguće je. Kako piše Glas-slavonije.hr javio im se čitatelj s upravo ovim problemom. Naime, on ne može izvaditi COVID potvrdu iako je primio obj doze cjepiva.
Osječanin ističe da se prvi put cijepio u osječkoj dvorani u Gradskom vrtu, u okviru poziva na cijepljenje bez naručivanja. Poštivao je potom, kaže, i dodijeljeni mu drugi termin. Kada je objavljeno da se COVID potvrde, osim putem sustava e-Građani i HZZO-a, mogu dobiti i u ljekarnama, a budući da je jedna od njih u njegovom susjedstvu, ondje se i zaputio. "Nemalo sam ostao iznenađen kada su mi magistre rekle da mi ne mogu dati potvrdu zato što jednostavno nisam uveden u sustav. Kao da se nisam niti cijepio", rekao je Osječanin za Glas-slavonije.hr.
"I onda kreće uobičajeno prebacivanje, u ljekarni su mi rekli da se javim obiteljskom liječniku, a ovaj me uputio na Nastavni zavod za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije. U tom su mi zavodu rekli da bih trebao potražiti ordinaciju liječnika koji me je cijepio, pa sam se naposljetku pitao je li mi tako što uopće i potrebno", nadodao je.
No je li moguće da njegovo cijepljenje nije evidentirano u sustavu? Nažalost, da, odgovaraju u Nastavnom zavoda za javno zdravstvo Osječko-baranjske županije, jer se u jednom trenutku, prema naputku Ministarstva zdravstva, prelazilo na novu aplikaciju za evidenciju cijepljenja. U tom prebacivanju i uvođenju tzv premosnice, provodilo se cijepljenje, ali sustav to jednostavno nije evidentirao. "Liječnik koji je cijepio može napraviti ponovni upis, a za to je potrebno imati dokumente s cijepljenja, gdje je vidljiv faksimil liječnika", kažu u NZJZ-u Osječko-baranjske županije. Nakon toga potvrda se može dobiti na uobičajenim mjestima. Za sada nismo uspjeli doznati koliko je građana s ovim problemom u našoj zemlji, piše Glas-slavonije.hr.