08.01.2014.
Mario Nakić
Pregleda: 18690
Zgrada Hrvatske pošte u Požegi
(FOTO: Aleksandar Grlić)
Nakon što smo objavili pismo čitateljice koja je iz Australije poštom poslala pred Božić paket svojoj djeci u Požegu, a paket je prema njezinim riječima stigao poluprazan, dobili smo odgovor iz Hrvatske pošte.
"Za konkretan slučaj provodi se interna provjera. Nadležni su razgovarali i s primateljem i s pošiljateljem te rade aktivno na rješavanju nastale situacije na obostrano zadovoljstvo. S obzirom na to da primatelj nije uložio službenu reklamaciju, sam tijek provjere je nažalost pokrenut tek sada, tako da konkretnije informacije u ovom trenutku ne možemo dostaviti. Što se dogodilo i da li je bilo ikakvih nepravilnosti, tek će se utvrditi."
"Pozivamo korisnike usluga Hrvatske pošte koji nisu zadovoljni pruženom uslugom ili su imali problema u dostavi svojih pošiljaka da se jave Sektoru za korisnike Hrvatske pošte na broj telefona 0800-303-304 ili putem e-mail adrese [email protected] kako bi izravno mogli riješiti svoju reklamaciju, iznijeti svoj prijedlog ili prigovor. Svaki prigovor korisnika se evidentira i prosljeđuje nadležnim službama, a kako bi se kvaliteta usluga što ih Hrvatska pošta pruža korisnicima u cijeloj zemlji održala na što višem nivou, a eventualni problemi ili nedostatci uklonili", stoji u odgovoru koji potpisuje Jo Kempen, voditeljica Odjela za odnose s javnošću Ureda za korporativne komunikacije u Hrvatskoj pošti.