09.12.2014.
Mario Barać
Pregleda: 9609
Boutique Mstyle u Pakracu
(FOTO: Mario Barać)
Da bi na dočeku Nove Godine izgledale spektakularno, Pakračanke i Lipičanke ne moraju putovati u shopping do Zagreba. Za to su se pobrinuli u Boutique Mstyile u samom središtu Pakraca, na Trgu 76. bataljuna 10, tik uz "veliki most". Sadašnju bogatu zimsku kolekciju, sljedećeg tjedna upotpunit će najnovija božićna i novogodišnja kolekciju odjeće i obuće za žene.
Vlasnica Marica Špiranec najavljuje bogat izbor odjeće, razne modele haljina, hlača, košulja, majica, suknje, kao i modele ženske obuće i kožnu galanteriju - torbice i novčanike.
Nema potrebe ići u shopping dalje
- Svaka žena će kod nas pronaći nešto za sebe, izbor će biti vrlo bogat, modeli atraktivni, a i cijene pristupačne. U ponudi će biti košulje već od 99 kuna, haljine od 139 kuna, a po istoj cijeni će moći pronaći i torbice. Prednost je što kupci imaju prilike uštedjeti i novac i vrijeme koje bi potrošili za putovanje u Zagreb, a ovdje sve mogu pronaći na jednom mjestu - kaže vlasnica Špiranec.
Od 16. prosinca otvoreni cijeli dan
U povodu nadolazećih blagdana Boutique Mstyle će svoja vrata kupcima otvoriti tijekom cijelog dana. Umjesto dosadašnjeg radnog vremena od 8 do 12 i od 16 do 19 sati, od 16. prosinca uvode novo radno vrijeme. Boutique će radnim danom raditi od 8 do 19 sati, a subotom od 8 do 13 sati.
Marica Špiranec je svoj boutique otvorila prije 2 godine i 3 mjeseca i tvrdi da nije požalila.
- Ocijenila sam da takav boutique treba Pakracu i na nagovor prijatelja i rodbine otvorila sam ga. Danas sam prezadovoljna poslom. U početku je to bio i veliki rizik obzirom na vremena u kojima živimo, ali mogu reći da posao odlično ide, a velika prednost samostalnog rada je što si sama organiziram posao, nitko mi ne visi nad glavom i sama sam svoj gazda. Koliko zaradim, toliko imam - kaže Marica i dodaje kako joj je u poslu najvažnije da su kupci zadovoljni izborom i prihvatljivim cijenama.
Žene su bolji potrošači
Na kraju smo je pitali zašto u ponudi ima samo žensku odjeću i obuću. - Odgovor je jednostavan, žene su bolji i veći potrošači - zaključuje Špiranec koja poziva kupce da se u bogatu ponudu uvjere i na njihovoj Facebook stranici.