13.4.2021. | 13:12
M.B.
Pregleda: 3917
Babin vir- ilustracija
(FOTO: komunalac)
Nastavno na članak „Stanari Babinog vira u poslijepodnevnim satima ostanu bez grijanja: ”Nemamo se kome obratiti!”, objavljen 10. travnja 2021. godine na 034portal.hr te vezano za naš e-mail u kojem smo tražili komentar na optužbe građana i stanovnika Babinog vira da tijekom kasnih poslijepodnevnih sati nemaju grijanje u zgradama, iz Komunalca Požega poslali su sljedeće očitovanje koje prenosimo u cijelosti.
"Komunalac Požega d.o.o. opskrbljuje toplinskom energijom stambene zgrade u naselju Babin vir u Požegi. Sustav za proizvodnju i opskrbu toplinskom energijom naselja Babin vir sastoji se od dvije neovisne plinske kotlovnice koje putem toplinskog razvoda opskrbljuju toplinskom energijom 12 zgrada odnosno 417 stambenih jedinica. Kotlovnica br. 1 u ulici V. Nazora opskrbljuje toplinskom energijom 8 zgrada (3 osmerokatnice, 5 četverokatnica), a kotlovnica br. 2 u ulici M. Krleže opskrbljuje toplinskom energijom 4 zgrade (3 osmerokatnice, 1 četverokatnica). U svakoj se kotlovnici nalaze po dva plinska kotla. Kotlovnica Vladimira Nazora ima toplinski učin od 2.900 kW, a kotlovnica Miroslava Krleže 1.100 kW. Toplinski razvod od kotlovnica do zgrada izveden je podzemnim predizoliranim cijevima. U svim zgradama su ugrađeni kalorimetri tako da se može pratiti i obračunavati isporuka topline po pojedinim zgradama. U 10 zgrada su djelomično ugrađeni razdjelnici topline te se potrošnja toplinske energije obračunava na osnovu broja impulsa očitanih putem razdjelnika, dok se na ostalim zgradama potrošnja toplinske energije obračunava na osnovu površine pojedine stambene jedinice.
U petak, 9. travnja 2021. godine dežurni kotlovničar Komunalca Požega d.o.o. zaprimio je dojavu da u jednom stanu u Babinom viru ne radi grijanje. Izlaskom na teren i pregledom kotlovnice iz koje se navedena zgrada (stan) opskrbljuje toplinskom energijom nisu utvrđeni kvar ili smetnje u radu.
Važno je istaknuti da eventualni kvar pojedine kotlovnice za posljedicu ima prestanak isporuke toplinske energije za sve zgrade, odnosno stanove koji se snabdijevaju toplinskom energijom iz nje te nikako nije moguće da samo jedan stan ostane bez opskrbe toplinskom energijom.
Obje su kotlovnice posljednjih godina u potpunosti obnovljene i modernizirane i njihovo je održavanje u nadležnosti Komunalca Požega d.o.o. Za saniranje kvarova koji nastanu na sustavu grijanja u samoj zgradi (stanu) poput starih i dotrajalih cijevi, neispravnih ventila i sl., a što može utjecati na cijenu grijanja, nadležni su vlasnici stanova. Napominjemo da su, primjerice, u zgradama gdje je provedena energetska obnova računi za grijanje gotovo upola manji nego ranijih godina.
Nadalje ističemo da predstavnici svih višestambenih zgrada u kojima Komunalac Požega d.o.o. obavlja opskrbu toplinskom energijom imaju telefonske brojeve kotlovničara zaduženih za održavanje kotlovnica kako u radnom vremenu od 7 do 15 sati, tako i u dežurstvima u poslijepodnevnim satima te tijekom vikenda, blagdana i praznika. Brojevi su dostupni i na www.komunalac-pozega.hr.
U sezoni grijanja 2020./2021. smo, osim prijave korisnika zaprimljene 9. travnja 2021. godine, imali do sada samo jednu intervenciju i to u siječnju 2021. godine kada je dežurni kotlovničar na teren izašao odmah po prijavi te je kvar otklonjen u vrlo kratkom vremenu."