5.7.2025. | 06:56
Redakcija 034
Pregleda: 4927
Moguće promjene na čelu Turističke zajednice grada Požege?
(FOTO: TZ Grada Požege)
POŽEGA – Turizam je u mnogim manjim slavonskim gradovima posljednjih godina dobio zamah kroz inovativne projekte i jače brendiranje lokalne ponude – no je li Požega ostala po strani? Sve češće se u kuloarima postavlja pitanje učinkovitosti rada Turističke zajednice Grada Požege, a pojavile su se i špekulacije o mogućoj smjeni njezine direktorice, Mirne Šimunović Svoboda.
Iako za sada nema službenih potvrda da se o tome formalno razgovara, neslužbene informacije govore kako unutar gradske vlasti i među nekim akterima turističkog sektora raste nezadovoljstvo izostankom značajnijih rezultata.
Naime, Požega ima brojne potencijale – vinorodni kraj, planine, kulturnu baštinu i sve prepoznatiju gastro-scenu – ali broj turista, barem sudeći po dostupnim statistikama, ne raste usporedivo s nekim drugim slavonskim gradovima. Promotivne kampanje, manifestacije i strateško pozicioniranje grada na turističkoj karti čine se nedovoljno vidljivima ili nedovoljno koordiniranima.
• Koja je točno strategija Turističke zajednice grada Požege?
• Koje konkretne projekte u zadnje tri godine ističu kao uspješne?
• Ima li ikakvih javno dostupnih analiza učinkovitosti njihova rada?
• Je li problem u financiranju, kadru, viziji – ili možda u nedostatku podrške s drugih razina vlasti?
To su pitanja koja ostaju otvorena, a za koja bi javnost i dionici u turizmu vjerojatno voljeli čuti jasne odgovore.
Kao što se često događa u manjim sredinama, o mogućim promjenama na čelu Turističke zajednice najviše se priča neslužbeno. Iako se "barata" s nekoliko
imena, potencijalnih nasljednika direktorice za sada nema u javnosti, a Grad Požega o toj temi nije dao nikakav komentar.
Ako do smjene i dođe, pitanje je hoće li ona donijeti željeni zaokret – ili će sve ostati na kozmetičkim promjenama bez jasne strategije. Jer bez ambicioznog i koordiniranog rada Turističke zajednice, Požega bi mogla nastaviti zaostajati u utrci za sve vrednijim turističkim kunama – ili eurima – koje mnoge susjedne općine i gradovi već znaju iskoristiti puno bolje.
Za sada ostaje čekati hoće li nagađanja prerasti u službenu vijest – i hoće li nova sezona donijeti nešto više od pukih obećanja i polupraznih manifestacijskih kalendara.