Znate li koliko smo naručili pizza i burgera od početka pandemije?

FOTO: Getty images

20.3.2021. | 10:33 | Poslovni.hr
IZVOR: Poslovni.hr
Pregleda: 1835

Narudžbe namirnica pomoću online aplikacije za dostavu Glovo u 11 gradova Hrvatske od početka pandemije koronavirusa porasle su za više od 300% u odnosu na prethodno razdoblje.

I dok je većina onih koja je mogla radila od doma, što se evo prolongiralo na godinu dana (bez naznake kraja), drugi su radili na terenu intenzivnije nego ikad, brinući se da svima koji su kod kuće ne usfali ni “ptičjeg mlijeka”. Unazad godine dana online aplikacije za dostavu kao da su postale normalan i nezaobilazan alat u “novom normalnom” u koje nas je uvukla pandemija, a Glovo se u tom smislu mnogim građanima Hrvatske pokazao kao pouzdan partner za dobavljanje potrepština, što živežnih namirnica što, primjerice, odjeće, kozmetike ili cvijeta. Biciklisti i/ili motoristi sa žutim torbama na leđima “zuje” gradovima, isporučujući robu zdravima, bolesnima, (samo)izoliranima, zaposlenima…
“Narudžbe namirnica pomoću Glovo aplikacije od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj porasle su za više od 300% u odnosu na vrijeme prije pandemije”, navode iz Glova i otkrivaju što se najviše naručivalo i gdje.

Aplikacija je prisutna u 11 gradova (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Zadar, Sisak, Pula, Karlovac, Velika Gorica, Varaždin i Slavonski Brod), a podaci iz analize narudžbi ukazuju na to da su se preferencije kupnje podosta promijenile jer su se izmijenile i same navike nabavke. Razlike po gradovima govore, pak, i o kulturalnim osobitostima njihovih stanovnika:
“Korisnici u Zagrebu pojeli su dvostruko više mrkve nego oni u Splitu, ali je u Splitu, čini se, salata od svježih krastavaca bila popularnija od mrkve. Usprkos neslaganju u preferencijama vezanima uz salatu, i Zagrepčani i Splićani slažu se u jednome – stanovnici obaju gradova jako vole pivo”, pišu iz Glova.


I burgeri koji su posljednjih godina bili hit na streetfood festivalima, privremenim iščeznućem masovnih okupljanja ljudi preselili su se online – toliko su se naručivali u proteklih 12 mjeseci da bi, posloženi jedan do drugoga, bili dugački kao cijela Jadranska magistrala. A ovo – sve pizze kupljene posredstvom Glova tvorile bi, naslagane, toranj visok kao 36 zagrebačkih katedrala (s ili bez križa srušenog u potresu lanjskog 22. ožujka).
“Korisnici Glova su tijekom pandemije pojeli 1500 kg naranči više u usporedbi s razdobljem prije, a jedan od najtraženijih pojmova u aplikaciji na samom početku lockdowna bio je – kvasac, čija je količina narudžbi i prodaje toliko nabujala da bi se od njega moglo ispeći više od 5000 kruhova”, ističu iz ove aplikacije za dostavu. A osim ića i pića naručivalo se i cvijeće, i to više tisuća puta unazad godine dana. Prilika za uručivanje dragim osobama čini se da se uvijek nađe, neovisno o uvjetima.


Samo registrirani članovi mogu ocjenjivati i komentirati članke. Ako još niste registrirani, registrirajte se ovdje. Ako jeste registrirani, prijavite se ovdje.

ANKETA
Podržavate li porez na nekretnine?
Kliknite na opciju za koju želite glasati.
Oglašavajte se na 034 portalu jer:
više od 300.000 korisnika mjesečno
više od 2 milijuna otvaranja stranica svakog mjeseca
Pročitaj više

IMPRESSUMUVJETI KORIŠTENJAPRAVILA PRIVATNOSTI